неделя, 29 януари 2017 г.

Don't forget to smile

Публикувано от skylife в 5:08 сл.об.
Когато една колежка видя предният капан за сънища ме помоли да направя един и за нейна приятелка, която заминава за Испания. Трябваше да е в някаква испанска цветова гама, но май по- скоро стана в каквото-имаше-в-магазина...гама :-)

Тъй като този е момичешки, успях да вмъкна всички забранени-за-момчета елементи като пеперудки, цветенца и разбира се - мнооого рошави пера :-)

Все пак - остава да си направя за мен...освен ако не се появи някой друг желаещ...





Следващо по ред е вчерашното албумче, което изработвахме в Творителница "Научи ме" заедно с Габи.

С всички ваучери - апарати, които съм спретнала до сега, нямаше как да пропусна албум - фотоапарат. Имаше няколко много полезни хитринки, а сега ще се наложи да счупя и зеленото прасе, за да си купя дъска за пликове...мдаааа

Аз както обикновено не успях да приключа в срок с целият албум, за това снощи, вместо да върша други далеч по- належащи неща, аз се заех с прключването на албума.

По принцип трябваше да е по- скоро Валентински албум, но колкото и да харесвам розово...нещо не ми се твореше в розовата гама. Порових в моите си хартийки и установих, че докато съм се презапасявала през последните месеци, съм си купила (по различно време) две еднакви блокчета с хартия на Antique. И тъй като явно тези хартии много са ми харесвлаи, реших да ползвам тях.

Не, че албума пак неЙ лИбовен, просто не е розов. А прекрасните розови хартии, с които трябваше да бъде направен, ще останат за по- нататък. Може пък някой да реши да се обича и да поиска Валентинка?


















0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review