неделя, 18 август 2013 г.

Hochland card

Публикувано от skylife в 3:29 сл.об.
Скоро една колежка има рожден ден. Докато стане време за празнуване, аз вече няма да съм и колежка, но това не ми пречи да и направя картичка. Тя е много весел, отзивчив и приятен човек и се опитах да направя подходяща картичка.

Искаше ми се да е нещо по- различно и макар, че стана наистина простичка картичка, поне успях да използвам една кутия, която седи на бюрото ми от 2 години. Кутията е от топени сиренца Hochland и първоначално трябваше да стане мобил за девойката на една приятелка. Но - девойката вече е почти на 3 години и определено няма да и трябва ;-)

Когато започвам да правя нещо, обикновено имам някаква идея в главата си, но накрая нещата винаги се оказват тотално различни. За целта обикновено съм зарината с незнайно колко материали, за да мога да избирам, докато стигна до нещо, което ми хареса. И - да, най- накрая се оказва, че може би не е това което съм искала и не винаги съм доволна от резултата, но нали знаете - като всичко е залепено - няма друг вариант.

Та - по този повод ще споделя как точно изглежда бюрото ми и земята около него в процеса на работа (иии да - след това изглежда само малко по- добре).


 

Идеята за кутийката беше - да има много цветя отгоре, надпис "Happy Birthday", но в крайна сметка се получи това:


Мда, не съм щастлива какво точно се получи, но като цяло не ми допаднаха и другите варианти.

Картичката трябваше да се побира вътре, за това е кръгла...почти ;-) Картинката избрах да прилича поне малко на рожденичката и фактът, че има и куче на нея е бонус.



От вътрешната страна на кутийката нарязах един цял, самозалепващ се надпис "Happy Birthday" на букви и така поне изпълних една от първоначалните идеи - да има надпис :-)

И така - ето и целият комплект:



Ако ми остане време, имам идея и за подарък към топеното сирене, но не знам дали ще ми остане време, за това - ако го има, ще го покажа по- късно.


Card recipe:

Image:          Mo's Digital Pencil I Dunno (redux)
  

Papers:         My Mind's Eye On the Bright Side TWO 6x6
                My Mind's Eye 6 x 6 SAFFRON Paper Pad Indie Chic

Die cut:        Martha Stewart Arch Lattice Edge Punch
                Nellies Multi Frame Die "Straight Eastern oval" 
                Tim Holtz Alterations On The Edge Dies On The Fence

Embellishments: Prima Marketing Flowers Cloissone
                Ki-Sign Hot Fix Кристали Асорти - Spark


7 коментара:

Te4eto каза...

Много ми харесва!
(въпреки това знам, че на капака можеше да се представиш и по-добре)
Ще се радва колежката!

Ellie каза...

Чудна картичка! Много, ама МНОГО ми харесва!

Mila каза...

Златито, Честито! http://networkedblogs.com/OklRZ
Много, много заслужено !

Alexandra♥ каза...

Very creative work and a great result! Well done!

Bo каза...

Страшно ми хареса крайният резултат! Не знам какво си имала предвид, но много яко е станала кутийката, а картичката е толкова готина и свежа!
А относно бюрото - творческият процес просто не върви, ако всичко ти е подредено и чисто... според мен!;)

Hristovica каза...

Явно всички сме така...събираме какви ли не неща (че може да ни потрябват), когато се развихрим става страшно и работните ни места са относително подредени само когато сме в период на творческа криза хехе. Чудесна картичка си направила и мисля,че кутията е добре така, с малко по-семпла декорация, иначе би засенчрвала картичката.

dd каза...

Най-страхотната картичка :)

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review