неделя, 5 юни 2011 г.

A day away

Публикувано от skylife в 7:57 сл.об.
Не сте ли чувствали понякога, че просто имате спешна нужда от малко почивка? Да, знам че звучи малко абсурдно след всички почивни дни, които имахме последните два месеца, но в четвъртък изпитах ужасна нужда да си почина. За това помолих за един ден отпуска и в петък си останах в къщи. И не правих нищо...не съвсем нищичко, но - не правих картички, не чистих, просто пуснах пералнята, избърсах праха от хилядите джунджурийки, които стоят по секциите и цял ден зяпах филмчета...ходих до магазина, на танци...с две думи - спрягах глагола "мотам се". 

Вчера не успяхме да се качим на Витоша, но за сметка на това ходихме на гости (да пробваме как една нова придобивка пържи картофи ;-)) и играхме на карти до 1.00 сутринта. 

А днес, след като порядъчно поспахме до обяд, се чувствам почти достатъчно отпочинала и готова да отида отново урте на работа.

Сега ще ви покажа 2 картички. И двете сигурно вече сте ги видели при Двете елши, но аз искам да си ги покажа ПЪК...

Едната е от миналата седмица и беше за предизвикателството на Ем "Лайм и лавандула". Е, тази цветова комбинация тотално ме затрудни...Не, че нямам лайм...или лавандула (на хартии де), обаче съм свикнала да имам картинки на картичките си...ОК, няма да се впускам в много подробности, но успях да избегна липсата на картинка хахаха.


Другата картичка е по скеча на Гери.

 

Както много пъти съм казвала, обичам да работя по скечове, само дето крайния резултат често няма нищо със скеча. Постарах се този път да не е така, но обърнах скеча на обратно.

И както знаете...никога не е късно за Коледна картичка...


Лека вечер!!!

2 коментара:

Te4eto каза...

Знам, че няма да ти кажа нищо ново, но тая нула само ми вади очите... гуш... сигурна съм че не значи, че никой не харесва картичките ти! Аз ги харесвам, особено тая коледната по скеча на Гери!

Esi каза...

И на мен много ми харесват!

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review