петък, 20 май 2011 г.

Congrats

Публикувано от skylife в 6:06 сл.об.
Ох, обещах да пиша...Тъкмо докато транспорта дойде да ме вземе ;-)

Картичката някои от вас вече са я видяли при Двете елши. Картинката е отново на Мо и си я взех специално за тази картичка, която беше направена с предназначение...

Вече знам, че предназначението е достигнато, а аз отново не успях да устискам и си признах още вчера, че съм я пратила. Както и да е де - картичката е за Течето. Не - тя не е абитуриентка, още по- малко е абитуриентка- младеж. Но такъв е единият и син. А мен са ме учили, че празникът на едно дете (какъвто и да е той) е празник и за неговите родители (добре де, ставаше въпрос за рожденният ден, но мисля че балът също може да се причисли). И винаги, когато съм ходела на рожден ден на другарче, носех и букет за майка му.

Сега вече другарчетата ми не живеят с майките си и даже самите те са майки, но това не ми пречи пак да им правя разни малки подаръчета.
--------------------------------------------------------------
I made this for a friend. She is a mom of 2 sons and the older is a senior this year..and the prom is on 24.05.2011. I really think that the B-days and such events (as the prom, wedding etc.) are big days not only for the one that celebrates, but for his/hers parents as well...so - that's my small gift for the mom.


Тази картичка е в поредната необичайна за мен цветова комбинация, но за мъжка картичка нямаше как да сложа розово (нали?!). Все пак наскоро се сдобих с 4 нови блокчета хартия, които толкова ми харесват, че си ползвам почти само тях (раираното листче).

Картичката е правена по един скеч, обаче толкова се различава от него, че даже не си струва да ви го показвам. Това със скечовете все не ми се получава...То и картинката не трябваше да стърчи така, обаче се оказа, че иначе ми закрива надписа...
--------------------------------------------------------------
The card is made on a sketch, but actually has nothing to do with it LOL (as usual).


Използвала съм "техниката" Hotspot, обаче решихме за разнообразие да оставим едно петно неоцветено, а не обратното (да, знам че говоря в множествено число, просто когато имам идеи обичам да ги "бистря" с приятели). 
--------------------------------------------------------------
I used a reverse Hotspot technique for the coloring.

Сега да покажа и от вътре...Шапката беше част от първоначалния замисъл (скеча) и трябваше да е отвън и да са поне 3 броя, обаче беше ТОЛКОВА претрупано дори с една, че нямаше как...


Пожеланията съм ги скрила. Не, че са кой знае какво, ама са си за получателя...който като се обади да каже, че е получил писмото каза "Сега отивам да чистя, пък после ще разглеждам!"

Хайде чао от мен! Отново ви пожелавам весели празници и да си починете добре!

1 коментара:

Te4eto каза...

Моя е, моя е, моя е...
И тооолкова много ме развълнува! Не знам какъв е бил скеча ама картичката е СТРАХОТНА!
Младежа е същия дългуч с кецове и свлечени дънки като мойто гардже, само дето е рус :)
Цветовете, идеята, изпълнението и пожеланието - всичко е прекрасно!
Миличка, много ти благодаря, трогна ме до сълзи (ама радостни)!
Целувки

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review