четвъртък, 22 април 2010 г.

Money envelope

Публикувано от skylife в 7:24 пр.об.

























Повечето от вас знаят, че към момента, любителското ми занимание да правя сватбени покани се превърна временно в работа. И то не само се превърна, а и стана по- спешно и по- важно дори от текущата ми работа. А какво става, когато трябва да си вършиш и двете работи??? Спиш малкоооо.


Разбира се, все пак, освен да се правят неща за чуждите сватби, редно е да правим неща и за "нашите" си хора. Та - в събота сме на сватба на колега от първата ми работа. Не вярвахме, че тоЗ човек ще се ожени, въпреки че с приятелката си са заедно поне от 6 години и живеят заедно. И - О НЕБЕСА!!! - един ден се обади да каже, че ще има сватба... Естествено, както често се случва - реших, че ще се женят защото "булката е бременна". Оказа се точно така, но за моя искрена радост - оказа се, че просто избързват със сватбата, защото "булката е забременяла" междувременно и докато стигнат до предварително замислената дата (септември), е щяла да бъде мааааалко големичка ;-)

Аз съм голям противник на това да се жениш само защото жената е забременяла. Смятам го за остаряло и изключително глупаво. Също така не разбирам жените, които се навиват на това - подготовката за цялата сватба, колкото и приятна да е, все пак си е свързана с нерви, напрежение и т.н., което не мисля, че е много полезно за майката и бебето.

Естествено - не си мислете, че когато ние решихме да се женим, хората не бяха решили, че съм бременна и за това правим сватба. ООО не - на майка ми и честитяха, че ще става баба и какво ли още не...а аз ПРОСТО бях напълняла след 13 години активен спорт...който в един момент приключи.

Та - достатъчно за мен. В събота ще ходим доста познати на сватбата, една от които е още една бивша колежка от същата работа, която ми беше и шаферка. И тъй като знае, че обичам да режа, мажа и т.н. ме помоли да спретна нещо. Не мога да кажа, че е най- великото нещо на света, но след 4 часов сън за 48 часа...се получи това - плик за пари с картонче-картичка към него. Закопчалката не ми се получи, но нямах никакви идеи - ако някой има такива - да казва, мога да я променя. Също не съм голям фен на златното, но пък тази пудра много ме радва...

Ами това е. Колко изписах... Хайде сега отивайте да работите, че трябва да се вадят парички за материали ;-)

7 коментара:

Greta каза...

На мен ми харесва,много елегантно и тържествено!

Irena каза...

И аз смятам че е много елегантна и хубава :)

Unknown каза...

Нищо й няма на закопчалката-съвсем естествено си се връзва с вида на плика. Много е стилен. Браво !

Chiges каза...

Нямам никакви забележки към закопчалката. Както между другото и към всичко останало :). Много елегантен плик си направила.
Хубав празник ви желая :).

Ivolina каза...

Много стилно и елегантно. Закопчалката перфектно се съчетава с типа на плика.
Ей тия хора, дето са се засили да се женят.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Много красива , елегантна картичка - и на мен ми се струва, че със закопчалката всичко си е наред! Нали все пак тя си е символичен елемент и съдържанието при всички случаи ще се извади - не трябва да е със затруднения -хи-хи-хи!Весел празник, после да разказваш!

Zlatoena каза...

Страхотна е тази картичка, невероятна, много ми допада :)))

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review