вторник, 13 април 2010 г.

Blog award

Публикувано от skylife в 2:58 сл.об.
Тези дни ми върви!

И независимо от това, че имах ужасни преживявания с едни неща за печатане и липсата на паус в Слънчоглед, днес видях, че пак съм наградена.

Много мило от страна на Течето да ме включи в списъка на вдъхновяващите я хора, имайки предвид колко по- напред е тя.

Сега трябва да се кипря с картинка на супер оранжев портокал, който в това мрачно време определено ми оцветява деня.













И освен това, трябва да наградя 10 блога. Това е адски трудно, имайки предвид, че собствениците на всички такива, които следя, правят страхотни неща, но ще се огранича малко ;-) Мисля, че някои от момичетата ще получат повече от една такава награда, но какво да кажа - вдъхновителки сте. А и все още ми отговаряте на неспирните питания, за което мнооого ви благодаря.

И така:

1. Нана
2. Гери
3. Рали
4. Теди
5. Мигито Петова
6. Creative
7. Рони
8. Ем
9. Биляна
10. Нели

Хммм, определено не ми стигат 10. Но няма как, това са условията, а именно:

- Благодаря за наградата + линк към човека, който ми дава наградата.
- Да се "накипря" с картинката, която представлява наградата.
- Да наградя други 10 блога, с линкове към тях.
- Да уведомя наградените блогове.




2 коментара:

Chiges каза...

Благодаря ти, Злати :).Много мило.

Em каза...

И аз наистина мнооооого благодаря!
Да занеш, че имаш още една наградка и тя те чака да минеш при мен да си я получиш ;)

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review